Summa sidvisningar

söndag 17 juli 2011

Tired!!!

Jag orkar inte mer nu. jag är så himla trött så ja. Jobbat nästan hela veckan o sen hela helgen o ska även jobba mån-ons. Men på ons då åker vi till Gävle o har de gött i 3 dagar.  Åker på ons eftermiddag, direkt efter jobbet. 
På fredag ska jag o barnen åka till leksandsommarland o ha väääldigt roligt hade jag tänkt.  Adrian ska åka till Morfar o Annelie idag o han kommer på tors till gävle. Kommer sakna min älsklingspojke. 
Min älskling har tvättat hela dagen idag, så duktig så är han =), dessutom har han städat här hemma, o de är inte illa pinkat! 
Underbara Camilla har hjälpt mej att ta hand om barnen i helgen.. tack underbara du!!!
ikväll ska jag mysa i soffan med flickorna har jag lovat. Jag o Michelle ska titta på film o äta popcorn =)..


vi höres då... är alldeles för trött för att skriva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar