Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2011

Fan jag måste bli bättre på det här alltså!!!

Hela helgen har gått åt till att jobba o fira Adrian som fyllde 7år i lördags. Jobbade hela midsommar o jag mådde så dåligt över de. Min mamma, mammas kille o min lillebror var på besök, blev inte så många timmar med dom heller.  I alla fall så fyllde min stora kille år i lördags, hela 7år blev han. Fan har tiden tagit vägen???? saknar min lilla pojke nu, min lilla bebis Adrian. Vi firade honom när jag kom hem från jobbet. Men medans jag hade varit där så hade hans mormor o hennes karl hasse, tagit med sej Adrian o Michelle ut för att spela minigolf o därefter bjudit dom på pizza.  När dom stod o spelade minigolf så kom morfar o Annelie dit med en stor present åt honom.. en ny cykel! åå han var så mallig o stolt när jag kom hem.. jag blev verkligen rörd. O se honom öppna alla andra presenter som han hade fått.. ja de värmde i mitt hjärta att se honom så himla lycklig. han fick ÄNTLIGEN sitt  efterlängtade Nintendo DS med sitt favvospel till.. ja han studsade verkligen här hemma. Min lilla pojke då =)!!

I söndags efter jobbet så hade han kalas.. ja 8 pojkar o en flicka.. stackars flickan hehe men allting gick bra ändå tycker jag.

Idag ligger min älskade pojke i feber, o det är väl typiskt, nu när det är varmt o skönt ute o man egentligen kunde ligga på stranden.. jaja det kommer fler tillfällen. nä nu ska de fixas lite frukost hade jag tänkt, sen kanske sitta på uteplatsen o njuta av värmen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar