Summa sidvisningar

onsdag 29 juni 2011

en sommardag med mina älskade barn

ja den här veckan har man inte jobba nå alls. I måndags tog jag ledigt efter en v äldigt stressig o hetsig helg. Umgicks med underbara tezz hela dagen o bara njöt av värmen o sällskapet. När vi hämtade Adrian på¨eftermiddagen så hade han jätteont i huvudet o började frysa o så, ja när vi kom hem så låg han i hög feber o mådde dåligt. Ja så tisdagen spenderades hemma eftersom han hade feber o inte mådde så bra. Idag fick han vara hemma så jag kunde vara säker på att han var frisk..
Vi gick ner på stan o åt brunch med Tezz, Anna o Lydia, sen skildes vi åt o ja o barnen gick ner till stranden o badade. Joleene badade nog mest hon. Aadrian flöt runt med sin krokodil som han fick i present av en kompis, o Michelle sprang bara runt runt.. Jag säger bara en sak, FUCK banting alltså!!! Jag har aldrig känt mej så nöjd o glad över att vara jag som jag gjorde idag. Jag kände mej som en vanlig kvinna med brisningar, fett på magen, löshud som inte försvinner o en glad o lycklig 3barnsmamma.. underbara barn som lekte o hade de bra på stranden!! Ja fy fan vad skönt, o även jag badade i min bikini.. mm de ni!!! skiter i batningen o njuter över att jag är jag istället, bäst så! ja menar kurver är sexigt ;)..






Nu ska de lagas tidig middag o sen när Ronny kommer hem så ska vi ut o åka lite båt o njuta på en ö.. fan vad jag längtar =)!! imorgon börjar man jobba igen. Jobbar tors-ons, så ingen vila alls under helgen.. stackars Ronny som får sitta själv med 5 barn .. men de går nog bra =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar