Summa sidvisningar

tisdag 21 juni 2011

för mycket för mycket

Den här dagen har verkligen varit påfrestande o stressig. Jobbade på som vanligt hela dagen så klart, fick då även veta att jag ska börja jobba mån-ons och lör-sön nu hela sommaren, inge semester här inte.  Fci även veta att jag ska jobba hela midsommar, något jag personligen inte ville eller hade lust med men är illa tvungen till. Mamma, Hasse o lillebror kommer ju under midsommar, hur kul blir de för dom då. Men jag ska försöka jobba halvdag bara så jag hinner umgås med dom. Adrian fyller 7år på lördag o ska sen ha kalas på söndag alltså mycket jobb för mamma denna helg. De ska bakas, handlas presenter o förberedelser inför kalaset o de ska städas o jobbas o fan vet allt, men de ska jag väl fixa.. hoppas jag :S..
jag är ledig nu i alla fall ons o tors så imorn ska jag handla presenter åt Adrian och på tors blir det en hel bakdag hade jag tänkt.

På torsdag ska vi tjejer ut på en tjejkväll, oja vi är några stycken, 21st är vi som ska ut o bara njuta av att vara en kvinna utan män eller barn i närheten.. ska bli så jävla roligt o jag läntar som fan, synd bara att man ska upp kl 7 dagen efter =(.. men de ska ändå bli roligt. Ska fixa håret oxå på tors innan man ska iväg =D..

Fan vad de regnade ute idag föresten.. shit säger jag bara!!! jag gick barfota hem från affären för mina skor var dyngsura, barnen blev oxå rejält blöta. På vägen hem körde en man förbi o saktade in o gav oss ett paraply, han sa " ni behöver nog den här mer än mej".. glad jag blev då =D, även fast vi vcar riktigt blöta, men de var så snällt av honom =)..
lägenheten är städad, disken SKA plockas undan snart, har tvättstugan o alla barnen sover.. ja Ronny jobbar han, japp fram till 9 ikväll precis som han gjorde hela förrän veckan o igår mmm så himla roligt *NOT*

snart är de SYTYCD på 5:an o de ska bara ses.. I love dance =)  hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar