Summa sidvisningar

torsdag 26 maj 2011

tidig morgon

God morgon på er! ja, god morgon vet jag väl inte va.. fan bli väckt 5 på mornarna får en annan att se ut som en Zombie på dagarna. Jaha idag blir man 26år oxå.. usch, förlåt om jag säger de här men... jag börjar känna mej gammal hehehe ;).. mina barn växer så e knakar..o jag blir bara äldre.

Igår hade jag en heldag med Tezz =), vi hade verkligen roligt.. åt frukost på Anna på Torget, sen fikade vi där lite senare när vi hade hämtat Adrian... hämtade resten av barnaskaran o drog hem o gjorde iordning middag åt dom. Jag fick däremot en god middag av min älskade =).. Han fixade grillad regnbåge med grillade potatisar inlindade i bacon.. mm super gott var de =)..


Nä nu här på morgonen håller jag på att tvätta o jag ska börja städa nu tänkte jag. Dom stora barnen sover ännu, bara jag o Joleene vaken här sörrö.. ja karln jobbar så klart..

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar