Summa sidvisningar

onsdag 25 maj 2011

Levande Zombie

Inskolningen igår gick lika bra som i tis =), blir så glad när det går så himla bra. Vi ska ev. vinka på fredag. Idag blire inget för dom ska iväg till hjorthagen o vara där hela dagen, då tyckte dom att de är bättre om Joleene är hemma o de håller jag nog med dom om.

Igår efter dagis så mötte vi upp Tezz o barnen o gick hem ti dom för att fika lite... eller ja tezz bjöd barnen på middag så jag slapp laga mat hemma.. Tack Tezz =)...När vi kom hem så köpte jag mej en ost o skinksallad o smabon tog pizza.. mm jag nyttig han onyttig ;).. Lade oss rätt tidigt ändå igår..


Idag vaknar man skit tidigt, eller ja jag fick en dreglande 1åring över mej strax innan 5.. fan inte normalt alltså! Försökte få henne attt somna om, men min kääära sambo började ropa från vardagsrummet o vips så var hon klarvaken igen =(.. tog mej en dusch men inte fan vaknade jag av det inte..
Snart dax att ge barnen frukost o börja klä på oss, sen bege oss till skolan o dagis..Hoppas ni får en bra dag idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar