Summa sidvisningar

tisdag 24 maj 2011

första inskolningsdagen klar..

Jahapp då var inskolningen klar för idag då.. o ja de gick väl.. SKIT BRA!!!! jag gick med ett leende hela dagen på dagis. Joleene lekte med sina kompisar i sandlådan, åt upp all mat på tallriken, åt för första gången själv med sked, sov i över 30min och hon gick runt med en lära gå vagn.. blev så glad när jag såg henne gå med vagnen, o att hon åt utan problem. Betydligt mycket bättre än förra gången. åå så stolt över min älskade flicka =)... Joleene har aldrig kunnat gå med en lära gå vagn o aldrig ätit med sked själv, men så kom man till dagis o vips så hände fan allt på en gång.
Michelle var ute o lekte med Joleene på förmiddan oxå o de gillade hon väldigt mycket..
Ja inskolningen blir nog inga problem tror jag =)
har kort från dagis men jag sitter vid fel dator igen.. sätter in korten sen

Adrian har en klasskompis här idag så dom roar sej med TV-spel (TYVÄRR) o michelle leker med joleene, så jag passade på att städa undan lite. nu ska jag starta en tvättmaskin o sen ge barnen lite mellis..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar