Summa sidvisningar

måndag 23 maj 2011

Inskolningen

God morgon!

Igår kväll var jag så uttråkad så jag började städa här hemma, ja de enda jag inte gjorde var att dammsuga med tanken på att klockan ändå var runt en 11 på kvällen. Men de var skönt att få de gjort för då får jag mindre att göra idag.

Ja idag är det den stora dagen. Den stora dagen då vi ska inskola Joleene igen.. jag är så nervös samtidigt som jag längtar o tycker att de ska bli spännande. De ska bli spännande o se hur mycket hon klarar den här gången. O nu när hon är så gnällig o mammig oxå :S.. men jag håller mina tummar o tår på att de kommer gå jättebra för henne..

dax att göra iordning barnen för skolan o dagis o göra ordning sej själv oxå..

uppdaterar när vi kommer hem igen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar