Summa sidvisningar

måndag 23 maj 2011

seeeeg

God kväll mina vänner.

Den här dagen har jag spenderat med mina goda kära vänner och alla 6 barnen.. yes tillsammans har vi 6 barn i gänget =).
Vi alla 3 har varit väldigt sega men ändå har vi lyckats hålla oss med god min. Åt middag där oxå.. väldigt trevligt.. ja en trevlig dag helt enkelt. Ja mina barn har inte varit så himla glada idag dock, irriterade o små gnälliga men ja hehe alla har vi våra dåliga dagar.

Imorgon börjar Joleene dagis. jag tycker de ska bli spännande att se hur hon kommer klara sej den här gången. Jag tror dock att de kommer gå jättebra för henne eftersom hon har utvecklats väldigt mycket sen sist och hon kan så mycket mer.. ja som sagt de kommer bli spännande att se

nu är de dax för mej att lägga mej o sova känner jag.. skit trött
ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar