Summa sidvisningar

fredag 27 maj 2011

Min födelsedag

Hello!


Lämnade Joleene o Michelle på dagis morse, de var ju dax att vinka för mej o Joleene.. jag vinkade o sen gick jag. åå gissa om de var konstigt att gå på stan utan vagn, utan att behöva titta på klockan o se om de var dax för lunch, inge gnäll ingenting.. skönt men ändå väldigt konstigt.. hade telefonen nära ifall dom skulle ringa, men ingen ringde. Jag mötte upp Tezz direkt efter lämningen, på "Anna på Torget".. O när jag kommer dit så har hon köpt en kladdkaka med ett litet ljus i o grädde, sen en frukost meny .. Så jääävla söt =).. fick även kort d en triss lott från henne o hennes syster Jeanette. Jag blev så himla glad..Jeanette kunde inte komma för hennes dotter var sjuk. Men jag får tacka henne imorgon när jag ska dit o ha en liten tjejkväll. Tack snälla o underbara ni.. love you. Efter fikat så gick vi en promenad innan de var dax att hämta Adrian.

 Pappa min kom förbi o grattade mej oxå. Fick ett par väääldigt fina nya inlines
. Jag blev verkligen glad för de var verkligen inget jag har tänkt på att önska mej. fick även fina kuddar av honom o Annelie o dom passade perfekt till våran säng. Tack så hemskt mycket hörni. Jag testade mina ny Inlines innan jag skulle hämta flickorna på dagis. Adrian cyklade med. när vi kom ner till dagiset sen så gick jag in för att hämta Joleene. där satt hon på golvet o lekte med sina kompisar så snällt. Vad stolt jag blev då.. o hon blev så glad när jag kom =).. de hade gått jättebra så inskolningen är klar, nu kan jag äntligen börja jobba igen =)...mammas stora flicka =D!!

snart kommer smabon o bonusbarnen hem, då ska vi ner o handla lite.. jag o sambon ska fira födelsedagen när barnen har somnat.. ha de lite romantiskt


ha en bra fredag för de ska jag ha


DRYGA JÄVLA VITA FÄRG BAKOM TEXTEN!!! NI FÅR URSÄKTA MEJ FÖR DE MEN ORKAR INTE BRY MEJ OM DE NU!!! JÄVLA APA OXÅ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar