Summa sidvisningar

fredag 20 maj 2011

Stress Stress Stress

Varför stressar man egentligen?? jag menar inte direkt så att jag har bråttom men nog fan stressar jag ändå!!

Fikade hos svärmor imorse en stund efter att vi hade lämnat Adrian, ja bara där så började stressen. hade 10 min på oss att ta oss dit vi skulle, fan vi fick nästan springa för att hinna.. stackars barn. Men jag o flickorna tog de lugnt på vägen hem, köpte hem lite frukost åt mej som inte hade ätit något. Mös i alla fall hos svärmor en stund innan vi traskade oss ner mot stan. jag var ju tvungen att köpa färg till båten o sen köpte jag blommor åt en vän som inte mår så bra just nu, hoppas hon mådde lite bättre när hon fick blommorna. Ja klockan blev ju sketa mycket så vi fick ju nästan springa ner till stan, vi skulle ju möta upp Adrian. Handlade en dricka inne på grillen gjorde jag. Den kostade 19kr o jag gav honom en hundring, tillbax får jag 13kr.. haha jag stod bara kvar o tittade på honom.. han frågade om de var något mer o ja svarade " vad fan kostade egentligen den här läsken???" 19kr svarade han.. ja men jag gav dej en hundrig ju.. hehe ja jag fick tillbaka lite mer på växeln då.
sen mötte vi upp Adrian o gick hem igen..Svettades som en gris på vägen hem så nu har man bytt kläder i alla fall. givit Joleene lunch så att vi kan mysa ute i solen fram tills mellis =)...
Nä de ska städas här hemma lite snabbt o sen ska vi ta oss ut.. ha en fortsatt trevlig dag då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar