Summa sidvisningar

fredag 20 maj 2011

Ja vilken dag hörni!


Den började stressigt o så men de lugnade ner sej mot kvällen o de var ju rätt skönt de i alla fall.
Vi har suttit ute med grannarna o pratat o vi har hållt på inne en stund oxå. Stora barnen har varit ute hela dagen dom =). Min älskade svägerska tog Joleene på en promenad så jag kunde städa ifred ordentligt. Tack kära Sandra för att du tog Joleene åt mej =). Gick mycket fortare att städa då :P...

Karln är som vanligt vid båten o håller på, så nu ska jag o barnen äta popcorn o titta på film =).. sen är de läggdax för dom o egen mammatid för mej.. ja jag undrar vad som sker imorgon..

ha en trevlig kväll på er =)



Min goda frukost imorse =)
Den där Innocent var jävligt god o uppfriskande *testa den*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar