Summa sidvisningar

lördag 21 maj 2011

Lördagsmorgon

God förmiddag på er!

Här hemma vaknade man 06.15 imorse, eller ja Joleene vaknade då o väckte så klart stackars mamma lixom.
Men jag fick henne att somna om o vi sov fram till 08.30 =D, mycket najs tycker jag..
Haft Micke här på besök på morgonen fram tills nu. Vet inte riktigt vad som händer idag heller, vädret är väl inte toppen men de är fint o de regnar inte, karln ska väl antagligen ner till båten så jag funderar om jag ska ta med mej barnen ner till stan o handla gott gott till ikväll o sen gå hem =).  Nu säger karln att de är dåligt väder oxå.. så jävla typiskt.

Igår tittade jag o barnen på Megamind, en jätterolig film men vi hann inte se hela filmen så vi ska titta på resten ikväll istället.
nä nu ska de bytas bajsblöja på en liten dam vid namn Joleene.

Alltså  vi har börjat testa att ge joleene mjölkprodukter. Positiva: hon får inte utslag o blir inte hård i magen, Negativa: hon blir skit lös i magen. Så nu ska jag försöka ge henne laktos o se om de blir någon skillnad annars går vi tillbaka mjölkfri igen,,

hej svej så länge




JUST DE:

de är ju domedagen idag oxå, än så länge så lever vi men vi får väl se om de sker.. kanske dax att shoppa upp alla pengarna då heheheb ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar