Summa sidvisningar

lördag 21 maj 2011

Fy fan säger jag bara!!

Jag är så trött på folk som tror att dom är bättre än mej, som hela tiden försöker visa sej bättre än alla andra, försöker visa vilken hög status dom har, hur duktig dom är på allt o tror att dom är så jävla bäst. Men nää så är de då faaan inte, ni är av samma skrot o korn allihopa!! ni är inte bättre än nån annan, inte smartare än någon annan o i är då faaan inte större än någon annan! nä fan så less jag blir alltså! o sen försöka läxa upp en, försöker lära en annan hur man ska o inte ska göra, nä glöm de! jag är jag o jag känner mej stolt över de för jag försöker inte vara någon annan, jag försöker inte vara bäst i allt eller försöker övervinna någon annan o jag dömer inte folk.. ja jag är less.. så jävla less o trött på de här nu. dax att rensa upp i vänskapskretsen tror jag.. har fått nog av idioter!!

2 kommentarer:

  1. D e helt rätt vännen. :-)
    Stå på dig och behåll bara de som betyder något och som tror, stöttar och e bra för dig.
    Kramar till dig

    SvaraRadera