Summa sidvisningar

lördag 21 maj 2011

Gårdagen

mmm söndag morgon =).
Igår var jag så upprörd så jag glömde helt bort att skriva om våran dag.
Hela familjen tog sej en skön promenad ner till stan. Vi gick förbi djurhemmet i Mariefred, vi passade på att mata getterna som stod där. Jättemysigt var de. Vi tittade runt lite på stan o sedan handlade vi lite, köpte även glass så klart.  Vi gick ner till vattnet o åt glassarna o njöt av vämren innan vi tog oss en promenad hem igen. Vi hade en kanon lördag. Grillade gjorde vi oxå.. vi älskar grillat.
På kvällen kom Micke förbi o tittade på film. jag ycker pesonligen filmen var så jävla värdelös så jag blev enormt trött o gick o lade mej direkt efter filmen

Imorse tog jag mej en skööön skogspromenad. Fy fan vad underbart skönt de var. Inte en människa ute nästan, solen lyser o  lagomt varmt.. mm mycke härligt..

idag vet jag inte vad som sker men de blir säkert en skön söndag =)





Såg de söta rådjuret när jag var på promenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar