Summa sidvisningar

söndag 22 maj 2011

Seg söndag idag

Jag kommer bli gråhårig snart! Joleenes gnäll gör mej tokig, men de finns en anledning till detta gnäll oxå, hon har fått sin 9:e tand. Men hjälp alltså vilket gnäll, hela tiden oavsett vad man gör, o inte kan hon leka själv heller utan ska vara runt mej o dra i mej konstant. nää jag blir galen. Nä de är nästan så man längtar tills läggdax nu.

den här dagen har inte varit så händelserik direkt. Karln var nere vid båten så vi gick ner dit o gjorde honom lite sällskap, sedan gick vi tillsammans hem igen.. väl hemma så åt vi lite lunch o sen drog han igen. Jag o Joleene sov en stund o fan vad skönt de var att få sova. Jag var så jävla trött så de behövdes verkligen, för när jag vaknade sen så tog jag tag i köket som såg ut som ett rent helvete..

imorgon händer de inte så mycket heller, umgås med underbara Tezz ska man göra =D, sen vet jag inte så mycket. Men på tisdag så börjar lilla Joleene på dagis.. ska bli så spännande o se hur de går den här gången, men hon måste gå på dagis om jag ska kunna börja jobba.. tufft är de men ja..de kommer nog gå bra =D...

Nu ska de börjas med middan innan klockan blir alldeles för mycket. Dock kan jag inte sätta in bilder idag för jag sitter vid fel dator, så bilderna får komma in imorgon..

ha en bra fortsatt söndag på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar