Summa sidvisningar

söndag 22 maj 2011

Far & son

Adrian och jag har haft tuffa år tillsammans, under dessa 7 år som han har levt så har de varit en väldans berg o dalbana för både honom o mej. Han har haft svårt att lita på folk i våran omgivning o speciellt män/killar..
Morfar och morbror har ju inte varit några problem alls, inte rickard o robert heller.. men männen i mitt liv har varit svårare. Efter Michelles pappas o mitt förhållande så blev Adrian bara mer o mer tveksam när de gällde män.

När jag träffade min sambo så tog de 2 sek för Michelle att bli fäst vid honom ( o då var hon den som hade mest problem att knyta band till män, inte ens morfar klarade hon av utan att börja gråta). Michelle avgudade min sambo, hon skulle vara med honom hela tiden o hon började tidigt kalla honom för pappa. Ja hon var ju bara 1år när vi träffades oxå så för henne var de väl inte så svårt. Men... Adrian var 3,5 år å de var jobbigt för honom att komma till en ny stad o  en ny man i mammas liv. Adrian pratade sällan med honom, vi fick inte pussas eller sitta nära varandra, Adrian vägrade ge honom puss o kramen på kvällarna o han grät floder så fort jag gick utan honom.. Som sagt de var en tuff period o de gjorde väldigt ont i mej. Jag hade massor med tankar som snurrade i mitt huvud o jag var väldigt nära på att lämna min sambo för Adrians skull.
Men tiden gick o Adrian blev mer van o släppte vissa saker.. de tog Adrian 1,5år  innan han accepterade min sambo.. o idag är dom bundisar.. vad Adrian än gör så vill han direkt berätta för min sambo, han vill visa allt han har gjort o allt han gör. Vart än min sambo går så vill Adrian vara med.. sambon är väldigt rörd o väldigt glad att Adrian äntligen har kommit honom närmare o han försöker göra mycket med honom ensam..

Jag är så himla glad att dom har blivit så nära vänner o de värmer gott i hjärtat att se hur glad Adrian blir när sambon kommer hem. de värmer i mitt hjärta när Adrian vill sitta brevid honom. Jag är så glad att dom äntligen har fått en sån kontakt o att dom har de så bra ihop..Adrian mår kanon bra idag o har de så bra som man kan ha de
 mina ögon är dom Far & Son..

1 kommentar:

  1. Vad skönt att allt går bra nu... kan ju vara jättesvårt i början och svårt att veta vad man ska ta sej till. Hopaps nu att ni alltid får ha det så som nu =) kram

    SvaraRadera