Summa sidvisningar

torsdag 19 maj 2011

Mitt första inlägg här

Okej, nu har jag bytt blogg men skriver om exakt samma saker, jag kommer dessutom att bara fortsätta skriva o inte börja om o tala om vem jag är osv..de kan jag göra sen för dom som inte vet ;)...


Igår satt vi nere hos farmor o fikade lite, o då blev de en del bilder


Joleene kröp runt på backen o gjorde hål i sina  strumpbyxor hehe, ja mamma får skylla sej själv som inte satte på henne skorna för de var där de blev hål ;)

O att stå vid farmor  tyckte vi oxå om, haha dock syns de inte på bilden dårå ;)



Vi satt där nere hela eftermiddan innan de var dax att gå in o fixa maten.

Idag är de fredag o de är exakt 1 vecka kvar tills man fyller år dårå.. hehe inte direkt en speciell dag så för jag bryr mej inte längre om min egen födelsedag längre så.
Idag ska Adrian gå runt hjorthagen så  de ska packas ner matsäck o en vattenflaska, plus 20kr så han får ett märke sen när han är klar. Blir att gå ner o  fika med svärmor efter att vi har lämnat honom.. bara jag o flickorna hemma på fredagarna.

ja jag får väl skriva mer sen då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar