Summa sidvisningar

måndag 30 maj 2011

god morgon

Gick in till Joleene igår när hon sov, tittade lite på henne o fällde en tår.. mammas älskade flicka.


Igår under hela eftermiddan satt jag ute på gården med några grannar o pratade lite. Vi fick nya grannar nu i början av maj, en helt underbar kvinna med 2 pojkar o sin sambo. Vi satt o snackade om allt, vi pratade om de förflutna o även framtiden. En öppen o glad kvinna, social som fan, väldigt omtänksam oxå.. ja jag gillar henne starkt alltså..

Har även börjat med träningen igen då.. åkt inlines i mellan 20-30min per dag, har åkt 4 dagar i rad nu o kommer fortästta åka varje dag (så länge vädret håller i sej),  åt inge socker igår heller..måste ju börja om igen nu ju..


Idag ska Joleene få gå på dagis, så man blir ensam under dessa timmar.. ovanligt verkligen, så van att ha henne hemma, vet inte riktigt vad jag ska hitta på då , men de var snack om att fika med grannen..så kanske göra de då ;)..

ha en bra dag mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar