Summa sidvisningar

onsdag 1 juni 2011

Tankarna snurrar..

Tankarna snurrar runt i mitt lilla huvud, går mest runt o tänker, tänker o funderar.
Jag känner mej förvirrad o vilsen, vet varken ut eller in. Ni får säga vad ni vill, men jag är orolig över Joleene, jag är så orolig över henne. ja jo jag vet att hon mår bra, hon mår fint o är så himla glad o lycklig. Men de gör ont i mitt hjärta när allting inte är som de ska.
Hon får använda mössor för nyfödda nästan eftersom hennes huvud är så fruktansvärt litet, strl 52 är alldeles för stort för henne, de finns inga stövlar eller regnkläder i hennes storlek, vilket blir ett problem nu när hon går på dagis. Skor, ja då får de blir skor för små små bebisar för hennes fötter är så väldigt små..

Redan  när hon låg i magen tyckte jag att något var skumt, för min mage slutade växa dom 2 sista mån..o barnmorskan tyckte de var konstigt, men ingenting gjordes åt de lixom.. o nu växer hon inte alls typ..

Om hon bara från ingenstans, kunde visa världen att hon visst kan men har bara inte tid, kunde ge läkarna en rejäl smäll på käften genom att komma i kapp med utvecklingen o växa på sej ordentligt.. jag ber till gud varje dag om att hon snart kommer växa på sej..

Mammas älskade Joleene, älskade gofisen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar