Summa sidvisningar

söndag 23 november 2014

Sorry för dålig uppdatering

usch förlåt mig för den dåliga uppdateringen. Har varit inne i min egen lilla bubbla den här veckan och bara tagit de lugnt, vilket har gjort att det inte har funnits så mycket att skriva om. Men nu ska jag väl försöka vara tillbaka igen. Den här veckan har de inte hänt så mycket. Jakina blev 3 mån i onsdags och i torsdags fick hon sin första spruta. Lite gnäll blev de men gick över rätt fort. Dock var hon väldigt känslig och kvällen och inte alls lika glad som hon brukar vara. I helgen har de varit rätt lugnt. I fredags var de disco för Michelle och Adrian som dom gick på, jag passade då på att byta rum på dom två. Blev riktigt bra måste jag säga =), lite små fix bara sen så är de toppen.. me like asså =). Igår var de pappa dag för Joleene och vi hade bestämt att vi skulle åka och bada med henne. Vi hade roligt och att se Joleene så glad med sin pappa var riktigt roligt =). En söt liten julle somnade rätt fort i bilen på vägen hem sen =). Idag var vi till Södertälje och köpte nya skor till Michelle, samt tittade på julklappar till barnen. Jag tror dom kommer bli riktigt nöjda med sina julklappar, även om dom inte får så många julklappar så kommer dom bli nöjda ändå. Maten är intagen och Joleene ska snart hoppa ner i säng, först bada sen sängen. Det har varit som sagt en väldigt konstig vecka men de ska väl vända nu tycker jag eller ;). Hoppas ni andra har haft de bra =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar