Summa sidvisningar

söndag 30 november 2014

Lite snabbt om helgen

Usch jag har varit dålig på att uppdatera i helgen, men de har varit fullt upp så man har inte riktigt haft tid. I går hade vi lite jul mys här hemma. Barnen och jag bakade pepparkakor och lussebullar och lyssnade på julmusik. De var så himla roligt och mysigt och man kände verkligen hur julen sakta kom krypandes.. mm älskar jul. Knäppte några kort, men vet inte vart jag har lagt usb kabeln till kameran, så korten får vänta. Vi har spelat kinect och skrattat så tårarna har sprutat i helgen också. Så himla roligt när hela familjen är samlad och vi hittar på något tillsammans. Ja de har varit en fantastisk helg, men helgen tar slut så fort och imorgon är de åter Måndag igen. Amanda har åkt hem till sin mamma nu och imorgon åker Wilmer hem till sin mamma. Och självklart så sover alla här hemma förutom jag, ovanligt. Idag är de första advent också. Vi gjorde inget speciellt idag vi bara var och tog de lugnt. Inte som alla andra ;). Nä nu ska jag försöka få min skönhetssömn tror jag. Fick bli en snabb sammanfattning av helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar