Summa sidvisningar

tisdag 1 april 2014

Vill hem

Då var mitt besök på hab klart och jag sitter nu på tåget hem igen. Hade ju helt fel jacka på mig idag så nu fryser man ju ihjäl :(. Kuratorn på hab var jätte duktig och hjälpte mig jätte mycket. De tackar jag för. Skulle ta bussen ner till stan efterefteråt och kliver på för att betala. Det står då medges ej på apparaten, och fast jag säger att jag har pengar på kontot så fick jag "glatt" kliva av ändå! Måttligt jävla road, fryssen, hungrig och kissnödig, så fick jag promenera ner till stan vilket tar ett tag för en gravid kvinna med foglossning. Men jag fick till slut min mat och besöka toaletten.
Nu vill jag bara hem till mina älskade barn och värma mig. Saknat dom så mycket idag♥. Dricker lite vatten och läser en tidning på vägen hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar