Summa sidvisningar

tisdag 1 april 2014

Kvällen är här.

Då är de kväller hos den här familjen. Jag var helt slut när jag hade hämtat flickorna från både dagis och skolan.  Blev att nästan direkt lägga sig i soffan för att vila lite. När sambon kom hem så slocknade jag direkt på soffan och sov visst i över 1tim. Snacka om jag var grymt trött, som tur var så fixade sambon middagen åt oss idag. mm de tackar jag så hemskt mycket för. Nu är Joleene nattad och håller på att försvinna in i drömmarnas värld =). snart dags för Michelle att lägga sig och sist men inte minst Adrian. Det blir nog tidig läggdags för min del idag tror jag, foglossning al la grande och seg. Imorgon är de i alla fall en lugn dag och ingenting inplanerat, så då kan jag ligga på soffan och bara njuta av livet ett tag... jaaa de är jag så jävla värd!!!


Det märks så tydligt på lilla Joleene när man ändrar hennes rutiner. Idag fick hon vara 45 min längre på dagis än vanligt, vilket ledde till en trött, trotsig och ledsen flicka, inte alls roligt =(. Bad t.om henne om ursäkt för att jag vart sen idag, men jag var tyvärr tvungen och de var för hennes skull också =(. De gör verkligen ont i mig att se hur hon påverkas när man ändrar nånting för henne. usch mammas lilla flicka.


ok nu kommer jag inte undan med detta längre antar jag :/...en person frågade mig om jag har samma pappa till alla barnen, och svaret är nej, de är de inte. Men dom är alla lika älskade ändå, lika respekterade och dom ser sig själva som helsyskon och inte halv. Vi älskar dom mer än allt på denna jord allihopa och de är allt som räknas för mig =)...

Nej nu ska jag då banne mig ta en dusch, sen mysa ner mig i soffan med choklad och påskmust =).
Tack för att ni läser min blogg.

 
Så här ser ortoserna/ nattskenorna ut som Joleene har när hon ska sova. Hon gillar dom inte särskilt mycket men accepterar läget ändå:
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar