Summa sidvisningar

onsdag 2 april 2014

sjuka drömmar

God morgon! Gud inatt drömde jag nå så sjuk dröm asså!! Jag drömde att hela Sverige var övertaget av nazisterna, så alla utlänningar skulle ut ur landet eller bli dödade. jag var på flykt hela tiden och fick bo hos olika människor som fortfarande hade andra åsikter. Men hela tiden fick nazisterna tag på mig och ja fick fly gång på gång på gång. Jag visste inte vart jag var och hamnade nästan jämt i en återvändsgränd. Hur sjukt som helst! Skönt att vakna upp sen och veta att de bara var en jävla dröm.

Imorse när jag vaknade så märkte jag att sambon min var hemma från jobbet. Han är så go och skjutsar åt till habiliteringen idag, så slipper vi ta buss och tåg. Så underbart vill jag lova <3. Morgonen har rullat på och solen skiner där ute också =).  Det är dags att göra sig iordning för habiliteringsbesöket ser jag på klockan. Hoppas ni andra får en fin dag idag

2 kommentarer: