Summa sidvisningar

torsdag 3 april 2014

Love at first sight

Tiden går och vi kommer bara närmare och närmare den dagen då du kommer ligga i min famn, nyfödd och vacker. Vi alla längtar så efter dig, men mamma och pappa längtar nog efter dig mest. Varje dag känner jag hur du gör dig hörd genom att sparka och buffa på mamma, varje spark är som en varm kram, kärleken bara spirar i min kropp. Vad jag älskar dig min lilla älskling, du som vi inte alls vet hur du ser ut, hur du är som person. Men vi älskar dig så mycket redan. Från första dagen vi fick veta att du växte i min mage så har vi älskat dig. Jag längtar så tills jag får se dig, tills den dagen då jag får hålla om dig och lukta på dig, mysa med dig och bara ge mer av den enorma kärleken jag har i min kropp. Längtan är enorm, men snart är du hos oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar