Summa sidvisningar

måndag 6 januari 2014

Slut på ledigheten...

Har jag så många falska människor runtomkring mig?? Har jag så många som tycker illa om mig?? Fått höra från några stycken nu att de finns några som pratar bakom min rygg...why?? Fast jag ser de ändå som så att snackar dom bakom min rygg så dels, så ligger jag ett steg före dom, och dels så måste jag vara jävligt populär i andras käftar om de snackas om lilla mig ;). Jag vet vilka mina äkta vänner är och dom litar jag på, de är därför jag enbart umgås med dom. Finns ingen anledning att umgås med folk som fan inte går att lita på och som är så falska... puckon!!!


Idag har vi spenderat våran dag hos Pappa R. Blev att promenera till Läggesta och sen ta tåget därifrån. Vi har spelat biljard, lekt med leksaker, spelat hänga gubbe, ätit middag, och busat och lyssnat på musik. Joleene hade fått julklappar också som hon glatt fick öppna. Hon blev riktigt glad över sina julklappar och började genast leka med dom =).  Vi kom hem rätt sent, ja de var läggdags när vi kom hem. Joleene fick ta sig ett snabbt bad och sen blev det att natta henne. Hon somnade väldigt fort. Även Michelle fick duscha och hoppa i säng och även hon sover. Adrian tittar lite på TV och ska strax lägga sig han också och sen är de då fan i mig min tur att sova. Jag är så sluut efter den här dagen. Men roligt har vi haft de och barnen är nöjda =). Skönt att kunna umgås utan en massa jävla bråk och tjafs, kunna umgås som vuxna människor lixom.
Imorgon är de dags för dom gamla vanliga rutinerna igen. Joleene börjar dagis igen imorgon och sen på onsdag är det skolan igen. Skönt med rutiner tycker jag, så man får komma igång med allt och inte slappa så förbaskat. Nää nu är jag för trött för att sitta här.. ha en trevlig kväll mina vänner..

1 kommentar:

  1. Men hallå, var tog du vägen kan man ju undra!?

    SvaraRadera