Summa sidvisningar

måndag 7 oktober 2013

Fantastisk helg/ dyster vardag

Jag har haft en helt fantastisk helg den här helgen. Den var helt otrolig på alla plan =), när man inte trodde att man kunde bli gladare så blev man de helt enkelt =). Hoppas verkligen jag får uppleva en sån helg igen =D.

Men sen kom man hem och helvetet började på en gång =/. De finns då dom människor som lever på att såra och förstöra för andra. Jisses, de enda man kan göra är att skaka på huvudet och vända dom ryggen och gå vidare med sitt liv. Såååå länge de inte drabbar mina barn. På ett visst sätt så drabbade de ett av mina barn just nu men striden är inte över för de. Bara bita ihop och bli lite starkare och kämpa lite hårdare, för den här morsan ger fan inte upp i försöka taget och gör aaallt för sina barn oavsett vem som tro sig komma emellan.

Börjar verkligen tröttna på idioter som tror att dom kan komma in och "förstöra".. jag garvar mer än vad de sårar ska ni veta.

Den här dagen har jag i alla fall spenderat med världens bästa och fina S och hennes son W. Hela dagen hade vi tillsammans.. W började gå idag också från ingenstans, så jag och S stod här hemma och hoppa och skrek som galningar hahahaha, dom gjorde verkligen min dag. De fanns iof fler personer som gjorde min dag, jaa de föll t.om en tår av lycka. Underbara människor jag har runt mig. Tog oss en kvällspromenad innan de var dags för sängen för lilla Joleene. Adrian och jag gick runt och snackade engelska nästan hela vägen, när de slog mig att han var grymt duktig på engelska för att vara 9 år gammal =). Stolt jag blir över honom. Sen hade vi en springtävling och Adrian är fan snabbare än mig. Samtidigt som jag blev väldigt stolt så kände jag nästan ångest över att jag hade så dålig kondis och blev slagen av en 9åring =/ nästan pinsamt hahahaha. Nää men roligt hade vi.
Nu sover lilla Joleene och Michelle är nyduschad och klar för sängen  hon med =). Adrian ligger och kollar på TV en stund till. Lägenheten är städad och klar så nu kan även jag andas ut.

ha en trevlig kväll my friends <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar