Summa sidvisningar

tisdag 1 oktober 2013

Bästa helgen ever!!!


Äntligen kan jag sätta mig ner och skriva lite igen.
Den här helgen har nog varit den bästa helgen på länge... ja nästan den bästa helgen i hela mitt liv. Guuud så roligt jag har haft de. Kryssningen var nog den bästa!! de var så himla roligt och jag har nog inte skrattat så grymt mycket i hela mitt liv alltså! Tack ni som var med för denna underbara resan. Grymt roligt var de och man kände sig extra fin dessutom =). I söndags pratade jag med en fantastisk människa som lyste upp hela min vardag. Pratade i 4tim... fatta 4tim!! om allt, vi pratade om allt mellan himmel och jord. ja jag var bra glad i söndags. En helg jag sen kommer att glömma!
Nu är vardagen igång igen och allt rullar på som de ska. Joleene ska till korttids idag, men blev lite strul om hur de blir med lämningen.. får väl se hur de löser sig. Ska snart åka in till Strängnäs och fixa några ärenden och sen blir de lunch med min fina och goa D =)... världens goaste vän asså =)...
Känner mig extra glad idag asså!!! Blir hem och städa och dona sen när man kommer hem igen. Älskar när vardagen bara flyter på. Ha en trevlig dag hörni!

1 kommentar:

  1. Hur har det gått för Joleene att sova på korttids?

    SvaraRadera