Summa sidvisningar

onsdag 18 september 2013

Låsa min blogg då tydligen...

Jag tror jag måste låsa min blogg tyvärr :(... dessa fruktansvärda kommenterar jag får börjar verkligen gå över styr och jag kommer anmäla detta för de här är faan inte ok!!! jag orkar inte få en massa jävla äckliga kommenterarer på min blogg längre. Så jag kommer att låsa den. Så vill ni fortsätta läsa här så säg till... jag vill inte låsa den men eftersom dessa kommentarer inte tar slut nån gång så har jag tydligen inget annat val. =(... tråkigt verkligen...

4 kommentarer:

  1. Ursäkta min underbara Ellen att jag skriver detta på din blogg:-( Men jag har en hälsning till denna obetydliga nolla som kallar sig "anonym" o det är: Du som är så jävla om dig o kring dig borde ju fatta att vi är många som tagit upp jakten på din ip adress inkl polis som är involverad. Att trakassera nån o va anonym tyder bara på en sak.... osäker, dålig självkänsla, sociopat, narcisscist, ensam, övergiven, dålig uppväxt, felinformerad, ej utbildad, do i have to continue, du vet säkert vid det här laget vem du är????. Du verkar oförmögen att lägga energi på dig o ditt barn så nu är polisen kontaktad, hoppas du står bakom allt du är i en rättsal för där finns inte mamma o pappa o skvallerkärringar. Där kommer du va ensam lr på sin höjd ngr pundare vid din sida. Va jävligt försiktig vilka du
    lägger ut ,för du gör bara bort dig o gör oss ALLA skarkare, tack för det. och som den medmänniska jag är hoppas jag innerligt att du söker för din dyslexi om inte annat för ditt barn. Tatttta nu ska jag umgås med världens bästa snyggaste snällaste roligaste Ellen. Ha det bra CCCCCCCCCCCCCCCCCC

    SvaraRadera
  2. Glömde det viktigaste: Jag heter Emelie Hellgren o bor på Violav 29 F om nån undrar.

    SvaraRadera
  3. Efter mitt arga inlägg vill jag lägga ut ett om min vän Ellinor. Jag träffade henna för drygt 2 år sedan. Vi sa hej som grannar gör o log emot varandra när våra barn lekte , men nånting fick oss att dra oss till varandras, vet inte om det va våra trasiga själar eller det faktum att vi har barn med svåra funktionsnedsättningar, vilket som så vann hon mitt hjärta tusen gånger om. Den resan min älskade Ellinor gjort önskar inte ens jag min värsta fiende. Det alla som korsar hennes väg ska veta är att hon har tre barn vilket ett av barnen kräver såååå mkt, jag vet. När våra barn får en vanlig förkylning fryser våra hjärtan, kommer det bli anfall, IVA, eller sjukhusvistelse, vi vet inte , det vi vet är att oddsen är emot våra barn, och det är ett handikapp vi som föräldrar alrdig kommer bli kvitt. Hur mkt skit man än slänger på Ellen så spelar det egentligen ingen roll , hon brinner för en sak........ hennes barn, hennes barn only.. Min Ellen förtjänar en sak o det är den grekiska olympiadelden för hon är den eldigaste kvinnan jag träffat o hon har vunnit det största priset i sina barn o den hon är mao olympiaden <3

    SvaraRadera