Summa sidvisningar

torsdag 19 september 2013

Först vill jag tacka alla som stöttar mig igenom de här med bloggen. Tack allihopa!

Den här dagen började inte särskilt bra och fortsatte ju att mindre bra om man säger så :(. Idag var de dags för Joleene att träffa sin pappa i några timmar.  Ja själva besöket gick ju bra, men de var väl känslor och tankar som fick en att grubbla och tänka och även känna. Känna efter och ta på problemet som har funnits där men man aldrig har gjort någonting åt, utan mer sopat under mattan och sen förväntat sig att de ska försvinna av sig själv på något sätt. Vilket de nu inte gjorde utan istället blev saker och ting större och värre :(. Men som sagt så var detta bara i mitt huvud och ingenting jag visade utåt så att säga. Joleene sov hela vägen hem och är nu full av energi igen =). Här hemma skulle de behövas städas så de är väl de jag får göra just nu innan jag ska hämta Michelle på skolan.
Imorgon är de fredag igen.. tiden bara springer iväg och hösten verkar ha kommit nu också. Bara att börja handla lite varmare kläder åt barnen då..


1 kommentar:

  1. Tänk inte tillbaka på det som var bra, Tänk framåt och där vet du att det inte är bra för dig... Kram

    SvaraRadera