Summa sidvisningar

onsdag 24 april 2013

torsdag bara?

haha trodde de var fredag när jag vaknade i morse, så jag började direkt planera in hela helgen ;). Men de var bara torsdag så jag får vänta med helgplaneringarna. Idag kom de in pengar på kontot vilket betyder betala räkningar. Så nu är man nästan lusis igen. Men idag blir de en tripp till storstan för ett läkarbesök och lite shopping ;). Mina flickor är lediga idag så dom får följa med mig in (som alla andra gånger). Solen skiner så fint ute också, synd att de ska blåsa så jävligt, annars hade de varit så himla skönt ute. Storstädade här hemma igår o de var så rent o fint, tills barnen kom hem. Nu ser de likadant ut som de gjorde innan så när vi kommer hem från E-tuna så är de bara att storstäda igen då *suck*.
Igår var de dags för Michelles första besök i skolan inför skolstarten i höst. Hon var ivrig o ville börja direkt. Blev nästan tårögd för nu är hon en riktigt stor tjej :'). För exakt 3år sedan var de Adrian som gick runt i exakt samma klassrum o ville inte heller vänta med att börja skolan. Och om 3 år är de Joleenes tur. Guuud vad tiden rinner iväg verkligen. Michelle kände nästan hälften i hennes klass så hon kände sig rätt trygg. Allt var så spännande =). Hon var jätte duktig i matsalen också, hämtade maten själv o bar sin bricka så fint. Hon kommer klara sig fint fint i skolan =)


Min söta lilla Joleene har kommit in i jag-kan-själv åldern och jag-ska-göra-som-alla-andra åldern. Hehehe, hon härmar allt Michelle gör, eller jag eller Adrian. Ser så himla roligt ut ibland. Om nån borstar tänderna då ska hon också borsta tänderna, gör jag rent öronen på nån av dom stora barnen ja då ska de göras på henne också hehehe. En bestämd liten dam, o hon ska då välja kläder själv. Här får man inte välja åt henne längre ;). Min stora tös verkligen. Blir så himla glad när jag ser hur hon utvecklas o blir en stor flicka. Hon kanske inte kan säga så mycket men hon är väldigt duktig på tecken och uttrycka sig med kroppen. Hon förstår dessutom allt man säger åt henne o de är så härligt :).

Nä nu börja små plocka o göra oss iordning för en tripp i E-tuna
*nyfiken*

fattar inte varför hon stoppar in tröjan innanför kjolen!!!

 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar