Summa sidvisningar

tisdag 23 april 2013

som alla andra dagar så..

 Började jag dagen med att fixa naglarna så nu ser dom nya o fina ut igen. Eller ja dom var bra fina innan också men bytte färg o så. Sen väntade gymmet på mig :) så jag drog till gymmet med Camilla, härligt att träna när man har mycket att tänka på. Eftersom dagiset ligger alldeles i närheten av gymmet så hämtade jag upp flickorna samtidigt på vägen hem och gick sedan till affären o handla mat. Resten av eftermiddagen/kvällen har gått åt att tvätta, städa, vika tvätt, plockat disk, och resterande kvällsbestyr som duschning och nattning av barn etc etc. Nu äntligen sitter jag ner och känner hur ögonen snart slår igen. Men mysa ner mig i soffan med lite korsord ska jag då göra först, behöver rensa lite tankar. Hade ett väldigt tufft samtal tidigare idag och ja, de fick mig att gråta en hel del. fan vad jag är trött på detta nu.. nee.. lägga mig i soffan en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar