Summa sidvisningar

fredag 5 april 2013

dagen rullar på

En väldigt seg och lugn dag idag. Var ute i skogen med Adrian och Alva och lekte en stund. Hur mysigt som helst och Adrian tyckte de var roligt också. Har sedan legat i soffan och degat samt läst underbara brev och skickat brev tillbaka. Blir verkligen glad när jag får brev. Fick mig en spa manikyr idag också.. de behövdes verkligen och nästa vecka blir de naglar och det blir roooosa nagla.. i just looooove rosa!
Har hämtat flickorna från dagis. Adrian och Michelle är redan ute och leker med sina vänner. Jag är så glad att dom har vänner att leka med och att solen och värmen är här. Sen om dom blir skitiga när dom kommer hem gör mig ingenting, dom är ute och leker och det är de bästa.  Ikväll blir det tacos till middag och sen fredagsmys. Finns ingenting bättre än att ha fredagsmys med mina söta älsklingar.

nä nu måste jag nog leka en stund med Joleene innan hon river hela lägenheten.. later..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar