Summa sidvisningar

torsdag 11 april 2013

bla bla

Som jag skrev tidigare, så skriver jag direkt de som hörs och kommer från mitt huvud. De är inte så allvarligt som de låter, man har väldigt mycket att tänka på och som jag skrev tidigare så är vissa vägar svårare än andra. Men mina älskade barn gör livet lättare och vägen lättare att ta. Idag känner jag att de är lite bättre faktist, funderar mycket och tänker men känner att jag inte kan lägga all min tid på de. Idag har jag möblerat om barnens rum och städat resten av lägenheten. Rummen blev kanon bra, några ideer har jag när de gäller rummen, men de får man ta lite i taget sen. mina fötter värker efter en hel dag med massa bärandes och städandes. Barnen ville ha pannkaka till middag så mamma Ellen ställer sig självklart och gräddar pannkakor åt dom små liven =). Barnen är nu badade&duschade och ligger i sina sängar och sover. Adrian tittar på film men flickorna sover.

Får hela tiden höra hur Joleene gör framsteg i utvecklingen. Jag blir så stolt när jag hör de =). Hon gör otroliga framsteg och jag tror säkerligen hon kommer börja prata snart och komma längre fram i utvecklingen med talet. Mammas stora tjej, hon växer på längden också och blir bara tyngre. Ja man kunde vara mer stolt.
Nä nu lägga sig i soffan.. bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar