Summa sidvisningar

tisdag 2 april 2013

Äntligen goda nyheter..

Jag har haft så ont i magen idag och varit så nervös. Har väntat hela dagen på just de där telefonsamtalet. Och precis innan jag skulle hämta flickorna på dagis så kom de fina samtalet. Och samtalet var ett gott samtal. Jag kan andas och känna att livet är på väg åt rätt håll nu. Nu kan de bara bli bättre. Jag funderar och tänker, planerar och bokar tider. Här ska de ske förändringar, här ska de ske saker som ingen annan hade kunnat räkna med. Jag är lite upprörd hur detta hade kunnat sluta, men glad att de gick åt rätt håll och nu ska vi fixa detta så det blir bra.


Det har varit ett sånt fantastiskt väder idag, så idag har jag spenderat min dag ute i de fina vädret. I morse hade jag alla 3 barnen i sängen när jag vaknade, somnade då ensam hehehe. Men jag klagar inte för jag älskar att ha mina älskade bebisar nära mig. Strax ska jag började med middagen och sen är de mysa framför Bolibompa som gäller. Den här dagen har gått extremt fort men samtidigt så sakta. Det är påsklov för Adrian och jag ska försöka hitta på något med honom den här veckan. Kan vara skönt att hitta på något bara han och jag. Grymt trött är jag dock idag så de blir nog tidig sängdags för mig. nää börja med middagen nu då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar