Summa sidvisningar

onsdag 6 mars 2013

hur går de egentligen?

hur går det egentligen för Ellen och hennes liv? mm de kan man ju fråga sig. har suttit i 2mån nu och sagt att 2013 ska bli mitt år. hahaha jo tjena du. de enda som skett är bara massa negativa saker, inte nått positivt.. jo Alva kom till familjen, sen har de stupat ut för. Pluggar, tar hand om hem och barn, grubblar, gråter och tänker, sjukhusbesök, habiliteringsbesök.. Allt i ett lixom. Men det är bara att bita ihop och leva vidare. förhoppningsvis så går allt åt rätt håll snart och man kan leva ett sunt liv med mina älskade barn som gör livet värt att leva. Jag har valt att inte stressa så jävligt på mornarna och faktist njuta av morgonen med barnen och de funkar. vi skrattar och har ett lugn vi matbordet verkligen.. underbart. Dom senaste dagarna har båda flickorna sovit dåligt så jag har haft dom i min säng. I natt hade jag 2 flickor på ena sidan och en hund på andra hehe såg lite roligt ut, men vi alla mös till fullo. Lägenheten är rätt tom men jag ska försöka städa den så gott jag kan och få nån ordning här.. längtar efter min soffa och en tv.. blir knäpp att sitta i sovrummet hela högen och titta på tv i sängen..


solen lyser ute så man kanske skulle ta en promenad lite senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar