Summa sidvisningar

onsdag 6 mars 2013

det rullar...

Då har kvällen kommit och de har börjat lugna ner sig här hemma. Joleene sover och dom stora barnen tittar på TV. Vi har myst i mitt sovrum hela kvällen. hehe något positivt med att inte ha en soffa, hela familjen är ju samlad då. Jag vet inte hur jag hade klarat mig utan mina älskade barn, dom får mig verkligen att tänka på annat. Dagen har inte varit så händelserik, men en lång promenad fick jag och mös i skogen med solen som sällskap och Alva så klart. Jag verkligen älskar att gå i skogen när jag har mycket att grubbla på, och att leka med Alva i skogen idag fick mig verkligen på andra tankar. Verkligen älskar min vovve <3.
Ännu en gång har jag börjat fundera på att renovera och inreda lägenheten på nytt. Från den mörka färgen i vardagsrummet till nån ljusare färg, så man får in lite ljus i lägenheten och livet. In med ljusare möbler och gardiner.. ljusa färger och glada färger ska de vara.. mmm en projekt som ska fixas väldigt snart :).
Nej nu ska snart kidsen sova och en annan ska lägga sig och glo på TV för första gången på typ 3 dagar =).
Hoppas på bättre tider nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar