Summa sidvisningar

söndag 10 februari 2013

Seg helg.

Den här helgen har inte varit nå annat än seeeg. det kan vara skönt att ha sega helger också, inte laga nå avancerad middag, inte städa eller tvätta. Sov till 10 idag också, vilket var riktigt skönt ändå, men fortfarande trött känner jag.
Michelle fyllde hela 6år igår. tänk vad tiden går fort.. 00.10 den 9e februari föddes mammas älskade bebis, så himla fin från första dagen jag såg henne. Min nära vän Sandra fick klippa navelsträngen och grät av lycka den natten =).
Michelle firades  hemma hos sin "pappa" igår så vi får som sagt fira henne på Måndag.
Igår tog jag Jani och Alva en lång härlig skogspromenad, och ännu en gång mötte vi på lilla Helge som så snällt stod och njöt av tystnaden =).
alltid lika härligt att gå ut.
på kvällen blev de att gå ut på skänken med några tjejkompisar. Hade rätt roligt måste jag säga, blev en hel del skratt hehe. Så idag är de en seg dag, ligger i soffan och bara glor på film och gör ingenting. Imorgon kommer mina älskade flickor hem igen och då är de full fart här hemma igen =)... mysigt att kramas med dom imorgon ju..

nä nu ska jag glo på lite film... igen ;)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar