Summa sidvisningar

söndag 10 februari 2013

Längtar längtar

Så roligt att skriva i min blogg när jag vet att de finns vissa "speciella" personer som läser den och älskar att skvallra vidare om vad de står i den ;). Sicken tur att jag ändå kan stå för vad jag skriver =).


God morgon! Då var de en ny vecka =). Den här veckan ska min fina valp vaccineras, och det är även alla hjärtans dag samma dag .. älskar alla hjärtans dag =).Hoppas på en hel del kärlek. Och idag kommer mina älskade bebisar hem, ååå jag har längtat nå enormt mycket så nu vill man bara att dagen ska gå väldigt fort så jag får hem dom till mig nån gång =).
Idag ska uppgift 2 lämnas in också (mina studier), så de blir att rå plugga idag också med andra ord.
Men först blir det en lång promenad med min söta valp Alva =)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar