Summa sidvisningar

torsdag 14 februari 2013

Idag är de ju alla hjärtnas dag <3. Det händer nog inget speciellt denna dag inte. Goa och underbara Jack fyller år idag <3. 2år blir han... tänk vad tiden går fort =).

Den här veckan har det inte hänt så mycket alls. Jani har varit hemma hela veckan =). I tisdags satt vi bara hemma och gjorde ingenting. Adrian och hans klass hade en kroppsmusikal i skolan som vi var och tittade på. Dom var så himla duktiga hela klassen =). Igår åkte vi till E-tuna och köpte nya vinterskor åt Michelle. Ordentliga så hon inte ska frysa om fötterna mer. Hennes 3:e par skor nu, så nästa gång jag köper skor så blir det vår skor. Det blev självklart sushi till lunch. Alltid lika gott och man blir alltid lika mätt.
På kvällen så var jag på mitt första military training pass. Man kör stenhård träning ute och använder naturen som redskap. Ni kan ju gissa om jag har träningsvärk idag.. fy fan... Men grymt roligt var de måste jag säga =). Längtar redan till nästa onsdag =).

Så idag får vi väl se vad som händer... ingenting planerat i alla fall...

sova en stund kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar