Summa sidvisningar

tisdag 29 januari 2013

Tandlös tjej =)

Skönt att komma efter träningen och bara slappna av. Snart dags att börja plugga igen :)... går riktigt bra måste jag säga.  måste ta en lång promenad med Alva och få i oss lunch också.
Jag glömde ju berätta igår om en jätteviktig sak!

MICHELLE TAPPADE SIN FÖRSTA TAND!!
jaaa jag vet!!! fan vad tiden går fort... hon såg helt plötsligt så himla stor ut. Min söta flicka som växer som ogräs... ännu ett steg längre som en stor tjej.. ojojoj... ja och tandfen va så snäll och gav henne två 5kr också..michelle var överlycklig :)..
nä nu ska jag nog duscha och sen dags att plugga. En aning trött idag också

Michelle visar glatt upp sin glugg =)

 
Michelle och Joleene myser i soffan framför Barnkanalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar