Summa sidvisningar

måndag 28 januari 2013

Egen tid

Lugnet har nu lagt sig här hemma. Alla barnen sover och även Alva sover. Själv sitter man här med mjukisar, loka vatten tvn på i bakgrunden och bara njuter. Njuter genom att surfa runt och bara drömmer mig bort. Skönt att ha lite egen tid, även fast man är så himla trött.
Ja jag har verkligen tänkt på de där. Varför håller jag hela tiden på att stressa och har mig på eftermiddagarna, när jag lika gärna kan städa på dagarna eller när barnen ha lagt sig. Behöver inte vara super rent jämt och ständigt. Det är ju inte konstigt att man blir helt matt  i kroppen och slut på kvällarna. Jag tror jag får ändra lite på mina vanor så jag får mer ork.

Har så många drömmar å så många mål som jag vill uppfylla/uppnå innan årets slut. Så mycket jag vill ha och göra.. Ibland drömmer jag så jävligt att jag inte kan sova, o de är just de stadiet jag är i nu. Surfar runt och drömmer mig bort och vill ha vill ha vill ha... vill nu. Men jag vet att jag kan få de och jag kan göra de om man har mer kraft och styrka. Och det är mål nr 1...

nä nu surfa vidare innan sova dags..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar