Summa sidvisningar

torsdag 31 januari 2013

en paus i pluggandet.

Alltid lika seg här hemma då =). Vädret var toppen fint när jag gick hem från dagis med Alva och man kände t.om värmen från solen. Men ju är vädret si sådär och man vet inte om de ska regna eller om solen hade tänkt att komma tillbaka :/, Hoppas på att solen kommer tillbaka igen i alla fall.
Idag blire att ta en paus i pluggandet för ett möte i Strängnäs. Blir att mysa runt i stan efteråt och se om jag hittar strumpor åt Wilmer och Michelle, två 6åringar som har en förmåga att slarva bort strumpor ;). Om vädret fortsätter att vara fint så blire en lång prommis med Alva innan jag hämtar hem flickorna.

Nästa vecka är de pappa vecka.... igen. Hoppas på att de hålls den här gången också och inte bara massa strul, för då får då fan flickorna vara hemma med mej och det blir varannan helg istället. Kommer bli bra tomt utan dom när man är van att alltid ha dom runt sig. De blir jag Adrian och Jani här hemma hela veckan lång. Måste ju beställa Michelles present också. Hon fyller ju 6år nästa lördag =).. stor tösen.

 Michelles present. Dockhus Deluxe


Allt ingår. alla möbler och en familj ingår med dockhuset.. rätt bra för ett rimligt pris tycker jag =)
nä nu måste jag börja göra mig iordning. Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar