Summa sidvisningar

lördag 14 juli 2012

att vara glad

Från att må så dåligt till att må så bra. det finns verkligen änglar :).  Att en enda person kan ändra allt på några sekunder. få de ledsna ansiktet att lysa upp som en sol, få tårarna att sluta rinna av sorg och får tårarna att rinna av glädje istället. Tänk att jag har fått den lyckan i livet. Trodde aldrig att jag var värd de.
Att vakna med ett leende på läpparna händer inte varje dag, men idag gjorde hände det =D! och det kändes så himla bra.

Sov 2 tim imorse, japp imorse ni hörde rätt. Somnade inte förrän 7 på morgonen. Hade så fint främmande igår så då glömde man ju helt bort tiden för man hade så roligt :).  upp klockan 9 och ta hand om mina älskade barn. oavsett hur trött jag än var så tog jag med mig barnen ner till stan och handlade godis och sen hem för att mysa i soffan. Jag kan om jag vill. Det var så värt att vara vaken hela natten. Igår är en dag att verkligen minnas. Så mycket har jag inte skrattat på länge =).

Tänk vad små små ord kan få en person att må så bra =).
Aldrig trodde jag att jag skulle ha så underbara vänner vid min sida, som står där oavsett vad. oavsett hur jag mår eller har för åsikt, dom står vid min sida oavsett. Älskar dom som om dom vore min familj.  jag är glad, och jag tänker fortsätta vara glad. Men jag har mina vägar att ta ... och vet ni.. jag trrrooor att jag har funnit min väg och jag trrrrooooor att det är en bra väg.. ännu har jag inte beslutat mig, men jag är nästan säker på det.

I'm Happy!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar