Summa sidvisningar

söndag 6 maj 2012

Vilken vår dag!!!

Gud vilken underbar dag!! Solen har varit framme hela dagen och de har varit vår varm ute.
Sara och  Elsa var hit o lekte i lekparken under dagen. Mycket trevligt hade vi, i alla fall jag o Joleene ;). Adrian var ute i skogen med några klasskompisar o deras föräldrar. Tyvärr kunde inte jag följa med för jag kan inte riktigt dra vagnen genom skogen =(, Michelle var ute med oss o cyklade runt .
städade här hemma gjorde jag istället.

Jag och Joleene tog oss en skön kvällspromenad ner till stan o handlade lite, så himla skönt att bara gå med musik i öronen en sån här vacker vårdag. Skulle kunna gå hur långt som helst.
Nu har kvällen kommit till oss oxå, Michelle o Adrian ska strax hoppa in i en dusch och Joleene sover redan. Efter duschen ska dom stora barnen sova. Jag ska träna, plocka lite, duscha o sen krypa ner i soffan och kolla på lite film. Länge sen man gjorde de nu.

Imorgon ska jag till komvux o prata lite om ansökan. Blir spännande..

ha en trevlig kväll..




hihihi sötnosarna då =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar