Summa sidvisningar

söndag 6 maj 2012

Viktminsknings avslut

Viktminsknings tävlingen är nu slut. imorgon får vi veta vem som vann denna gång.

På 12veckorhar jag nu lyckats gå ner 7 kg och minska 68cm sammanlagt. Jag har dock 5kg kvar att gå ner. Men mitt BMI har jag minskat från 28 till 25, vilket betyder att jag har normal BMI. Jag är väldigt stolt över mig själv och jag ser stora förändringar redan. Jag mår äntligen bra i mig själv :D. Snart är jag redo för Beach 2012.

Jag vill tacka min underbara Coach Joachim för all stöttning och all hjälp. Tack så mycket.

Ni som vill gå ner i vikt o komma igång, jag tycker ni ska gå in på Kom-i-form.nu. Väldigt bra sida o mycket hjälp får man.  De var så jag lyckades..

Bröst -15cm

Midja: -24cm

Höft: -14cm

Lår:- 15cm








Jag har kommit en bit, jag är mycket nöjd... Tack för allt stöd o all hjälp jag har fått...



1 kommentar:

  1. Duktiga du! Önskar man själv kunde ha samma motivation.. men det här med självdiciplin är inte riktigt min grej =( Men nu börjar fotbollen för min del i alla fall. Det är det enda som kan få mej att tycka det är skoj att springa runt hehe.

    SvaraRadera