Summa sidvisningar

tisdag 10 april 2012

Påsklov

Då var man tillbaka igen till verkligheten. Resan hem gick ovanligt bra faktist. Joleene sov från Gävle- stockholm som även är den jobbigaste vägen på 1,5 tim. Väl hemma blev det direkt middag och sen var de bara att bada flickorna o Adrian fick hoppa in i duschen o sen sussa. När barnen hade lagt sej så lade jag mej själv i ett bad. Så himla skönt var de. Tystnad o varmt härligt bad.
Grymt trött var man oxå så jag gick o lade mig direkt efter badet.

Svärmor hade sett Maja ute på kvällen o talade om de för oss, så jag satte direkt på mig kläder o gick ut o ropade på Maja, men ingen Maja kom :(... vill ha hem henne nu =(.

Påsklov är de här hemma o barnen är bra uttråkade. Adrian har en kompis här nu o självklart ska Michelle vara med. Joleene sover just nu, men innan så hade hon hällt ut all olja på köksgolvet å de är ju så jävla lätt att få bort.. not!!

Nej nu ska jag börja med lunchen o sen vika tvätthögen som har legat här sen i torsdags..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar