Summa sidvisningar

måndag 9 april 2012

påsken leder mot sitt slut

Jaha då var det annandag påsk. Det betyder hemfärd för mig o barnen. Det har varit en händelserik och rolig påskhelg. Gårdagen var verkligen speciell och den dagen betydde väldigt mycket för mig. Hela jag fylldes av värme och glädje just igår :).

Vi hälsade på Farmor och där var även min faster och hennes man. Roligt att träffa dom oxå, har inte träffat dom sen kusinen gifte sej i somras. Jag och farmor tittade på lite kort och fann kort på henne och farfar. Då började hon skratta och fråga vilka kärleksparet var. Hela hon lös som en sol o såg så lycklig ut för stunden. Jag kände hur gråten satt fast i halsen på mig. Jag ville bara gråta. Saknar farfar så himla mycket =(.

Tog mig en promenad på kvällen ensam utan barn. De bästa jag har gjort på länge säger jag bara. mer säger jag inte ;)... var så glad när jag kom hem hihihi.


Men nu är denna påskhelg slut o dax att komma tillbaka till verkligheten igen. Kommer sakna lillebror o mamma men jag kommer tillbaka snart igen :)

Nu ska jag börja med lunchen och försöka få Joleene att sluta klättra upp överallt (vilket lär bli svårt).

ha de så bra hörni. hörs när jag kommer hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar