Summa sidvisningar

onsdag 4 april 2012

......

Hello! hoppas ni alla har haft en kanon bra dag i de vackra vädret.

Drömde en sån skum dröm inatt. berättade den för mina vänner och dom förkalrade för mig vad den betydde. Det gav mig en tankeställare verkligen. Älskar drömtydare, det är så jävla spännande att höra vad drömmarna betyder och vad dom har för mening. Jag som drömmer så sjuka o konstiga drömmar o alltid kommer ihåg dom oxå. hade varit häftigt att få veta vad dom betyder.

Satt hos min älskade Mia hela förmiddagen o pratade om allt från tatueringar till magsjuka. hehehe sjukt hur man bara kan byta ämne så där ;).

Jag och Tezz åt en väldigt god lunch buffé senare på dagen. Gud jag åt så mycket så jag trodde jag skulle spricka. FAN så gott de var hahaha!! en bra dag med andra ord, lite känslo laddad men försökte tänka på annat.

Idag var mina flickor påskkärringar. dom var så söta mammas älsklingar. Imorgon ska Adrian vara en påskhare, eller jag ska försöka fixa så att  han kan vara påskhare. Imorgon åker vi även till Gävle och firar påsk med mamma o lillebror..


Nej nu ska jag plocka undan middagen, sätta två flickor i badet och efter de mysa med barnen i soffan framför bolibompa


ha en fortsatt trevlig kväll hörni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar